Cursuri


Arta prezenței scenice în Leadership

cursuri

Prezența scenică –abilitatea de conectare puternică și autentică cu o audiență – e ceva ce asociem des cu artiștii. Marii actori, muzicieni, vorbitori în public, toți par să o aibă. Dar această capacitate ne folosește tuturor în viață, atât în plan profesional, cât și în cel personal.

Este prezența scenică un talent înnăscut sau există căi de a o dezvolta? Poate fi, deci, învățată?
Așa cum vei descoperi în acest curs practic, răspunsul este un categoric DA. Abilitățile de a-ți păstra calmul și echilibrul în public, claritatea gândului, a corpului și a vocii vor fi exersate pentru a-ți îmbunătăți semnificativ modul de a te prezenta și intra în relație cu oricine, în orice mediu.

Prezența scenică: o abilitate care se învață

În acest Atelier interactiv te voi conduce în explorarea abilităților tale - și a bucuriei - de a te prezenta celorlalți, în orice situație când trebuie să vorbești în public.

Vei exersa trei aspecte fundamentale ale tehnicilor actoricești:

  • pregătirea mentală (focus)
  • pregătirea fizică - corp și voce
  • vei da libertate propriei expresivități.

La început vei învăța că ceea ce asigură o performanță de succes pe scenă este urmărirea directă, clară, a scopului tău. Vei face cunoștință cu expresivitatea ta și vei învăța să o apreciezi la justa ei valoare. Pentru că expresivitatea este trăirea autentică – corp, voce, emoție – prin care mesajul nostru ajunge în proporție de peste 90% la public. Restul de 10% este textul mesajului. Apoi vei lucra la dezvoltarea libertății fizice (a corpului și a vocii) și a ușurinței (dezinvolturii) de a te afla pe scenă (podium, sală de conferințe, etc) – calități vitale în prezentarea personală în fața publicului.

Cui se adresează cursul:

Cursul se adresează tuturor persoanelor care vorbesc în fața unei audiențe și doresc să “treacă rampa” spre inima spectatorilor.

Public țintă:

  • Specialiști și consultanți.
  • Antreprenori și manageri.

Abilitați

  • Comunicare de impact.
  • Folosirea inteligentă a expresivității și a emoțiilor.
  • Storytelling.

Beneficii

  • Să înțelegi și să-ți folosești autenticitatea, baza de construcție a Brandului Personal.
  • Tehnici și practici de succes.
  • Să înlocuiești teama de a vorbi în public cu o pregătire conștientă și aplicată pentru toate elementele care compun actul vorbirii în public.

Beneficiile companiei:

  • Angajați capabili să-și transmită mesajele exact și cu impact.
  • Dezvoltarea și motivarea talentelor.
  • Creșterea calității cooperării și colaborării între oameni.

Detalii organizatorice:

  • Durată curs: 1 zi
  • Participanți: maxim 10
  • Preț: 295 Euro per participant (include sala de curs, masa de prânz, coffee-break)
  • Data: 18 aprilie 2016 (de la 9 la 17.00)
  • La: Hotel Hilton, sala Mozart.

1 zi

Durată curs

10 pers.

Participanți

295 eur

Preț (fără TVA)

18 Aprilie

Data


Leadership prin Arta Povestirii

cursuri

Atelierul de Leadership prin Arta Povestirii pornește de la ideea că, indiferent de abilitățile specifice pe care le are un lider, măsura succesului său stă în felul în care știe să-și folosească aceste abilități în interacțiunea cu ceilalți, în felul în care își poate transmite mesajele și pe sine, celorlalți.

  • Primul pas este buna înțelegere a celui care ești (valori, principii, preferințe, povești formatoare), cunoașterea și asumarea propriei prezențe, precum și a impactului asupra celor din jur.
  • Al doilea pas este selectarea poveștilor relevante mesajului pe care dorești să îl transmiți și integrarea lor într-un discurs coerent și captivant.
  • Iar al treilea pas este dezvoltarea unei relații reale și de încredere reciprocă cu publicul.

Programul are două intervenții a câte o jumătate de zi fiecare pe temele Puterea poveștilor și Arta prezenței publice.

Puterea poveștilor

Pe parcursul acestui modul participanții vor descoperi că:

  • Povestea creează încredere în povestitor și în mesajul său. Pentru că o poveste vorbește despre cine sunt și în ce cred eu, Liderul, creând premiza favorabilă ca ceilalți să asculte mai departe, cu atenție, mesajul meu.
  • Povestea care ne prinde are valențele unui mini-documentar: ne permite să o trăim cu toate simțurile (vizual, olfactiv, auditiv și tactil), are un început captivant și un sfârșit care ne rămâne în memorie, are o structură cu intrigă și deznodământ, este exprimată cu claritate și rigoare gramaticală și, mai presus de toate, transmite EMOȚIE.

Arta prezenței scenice

Pe parcursul acestui modul participanții vor descoperi că:

  • Există un set de tehnici specifice din Arta Actorului care ne ajută să stăpânim “scena”, dar și propriile emoții. Nu trebuie să scăpăm de emoții, trebuie să învățam să le folosim pe cele care ne duc înainte și să le diminuăm pe cele care ne blochează.

Proiectul final constă într-un discurs filmat în care integrăm cunoștințele dobândite la curs.

Scopul acestui exercițiu este acela de a integra Puterea poveștilor și Arta prezenței publice într-un exercițiu de leadership.

Cum?

  • Vom alege împreună tema discursului care va avea în centrul său o valoare în care credem. Îl vom concepe ca structură, îi vom asocia povestea/poveștile relevante care ne susțin mesajul și îl vom susține în fața celorlalți.
  • Fiecare discurs va fi apreciat, după un set de criterii, de colegi şi de trainer. Feedback-ul primit de participanți va fi axat în principal pe conștientizarea calităților de comunicator ale fiecărui cursant și pe progresele pe care le-a făcut pe parcursul programului. Nu ne vom feri de recomandări pentru evoluția fiecăruia dintre noi, dar nu vom critica doar de dragul criticii.

Public țintă:

  • Specialiști și consultanți
  • Antreprenori și manageri

Abilități:

  • Comunicare de impact
  • Folosirea inteligentă a expresivității și a emoțiilor
  • Storytelling

Beneficii:

  • Să înțelegi și să-ți folosești autenticitatea, baza de construcție a Brandului Personal
  • Tehnici și practici de succes
  • Să înlocuiești teama de a vorbi în public cu o pregătire conștientă și aplicată pentru toate elementele care compun actul vorbirii în public

Beneficiile companiei:

  • Angajați capabili să-și transmită mesajele exact și cu impact
  • Dezvoltarea și motivarea talentelor
  • Creșterea calității cooperării și colaborării între oameni.

Detalii organizatorice:

  • Durată curs: 2 zile
  • Participanți: maxim 10
  • Preț: 470 Euro per participant (include sala de curs, masa de prânz, coffee-break)
  • Data: 23-24 mai 2016 (de la 9 la 17.00)
  • La: Hotel Hilton, sala Mozart.

2 zile

Durată curs

10 pers.

Participanți

470 eur

Preț (fără TVA)

23 Mai

2016


Atelier de empatie şi comunicare în leadership

cursuri

În zilele noastre Leadership-ul este din ce în ce mai mult despre oameni iar Empatia este cel mai ingredient al relațiilor dintre oameni.

Liderii de astăzi trebuie să fie capabili să lucreze nu doar cu cei din biroul alăturat dar și cu cei din alte clădiri sau alte țări. Trebuie să conducă și să colaboreze cu oameni din grupuri sociale și culturale diferite și să realizeze alinierea lor din convingere la atingerea unui obiectiv comun. Și, foarte important pentru orice afacere, să știe să construiască și să întrețină relații de încredere pe termen lung cu clienții dar și cu subordonații.

Liderii care aleg să își dezvolte empatia învățând să asculte, să schimbe unghiul din care privesc lucrurile şi să deschidă un dialog real cu cei din jur, își îmbunătățesc eficiența managerială, devin ascultați și admirați de cei din jur, construiesc, din fiecare interacțiune, pas cu pas, o carieră solidă, de succes.

Dar cum se dezvoltă Empatia?

În primul rând, printr-un proces continuu de autocunoaștere. Prin introspecție, reflecție și expunere la experiențe de învățare cât mai diverse. Prin interacțiune umană și feedback constant cerut celor din jur- colegi, colaboratori, șefi sau subalterni. Învățând să ascultăm. Cu adevărat. Atât cu rațiunea cât și cu toate simțurile, cu scopul de a-l înțelege pe celălalt cât mai deplin.

Conștientizând şi învățând să ne folosim expresivitatea. Adică, lăsându-i pe ceilalți să ne înțeleagă. (Doar 7% din cuvintele noastre ajung la receptori. Celelalte 93 de procente sunt exprimate de corpul, vocea și emoțiile noastre, adică prin expresivitatea proprie) Învățând să ne susținem punctul de vedere cu argumente bine alese -dimensiunea rațională - dar și prin povești personale care dau dimensiunea umană a celui care vorbește: valori, credințe, personalitate.

În Atelierul de Empatie și comunicare vom aloca câte o zi pentru a explora Cum ne cunoaștem prin Cuvinte și Cum ne descoperim dincolo de Cuvinte.

Cum ne cunoaștem prin Cuvinte

Cuvintele cu care alegem să ne comunicăm gândurile, ideile, obiectivele au valențe diferite pentru fiecare dintre noi. Ele sunt încărcate afectiv, vorbesc despre valori, principii și convingeri, despre preocupările, temele noastre de interes dintr-o anumită etapă a vieții.

Exercițiile propuse vă vor da ocazia:

  • Să ascultați, pur și simplu, în liniște
  • Să conștientizați valoarea afectivă a cuvintelor și să o recunoașteți în comunicarea cu celălalt
  • Să identificați valori, fapte, credințe sau percepții ale vorbitorilor în mesajele lor, pentru a le înțelege motivațiile și a vă putea apropia de punctul lor de vedere.

Cum ne descoperim dincolo de Cuvinte

Cu toții știm că mesajele non-verbale (incluzând metalimbajul) reprezintă peste 90% din comunicare. Dar cum le observam și cum le interpretăm ? Și cum le folosim în actul comunicării de sine.

Vom folosi exerciții din lumea artelor care vă vor da ocazia să experimentați și să descoperiți felul în care fiecare dintre voi se comunică pe sine în lume.

Exercițiile sunt gândite pentru a vă ajuta:

  • Să observați atent universul înconjurător- spații, obiecte, stările și monologul interior al oamenilor, relațiile dintre ei.
  • Să puneți corect în context oamenii, sentimentele și preocupările lor
  • Să vă adaptați și să vă integrați în situații diverse - singuri, dar și în relație cu ceilați
  • Să colaborați dincolo de cuvinte pentru un obiectiv comun
  • Sa prețuiți expresivitatea personală și pe a celorlalți, calea prin care ne cunoaștem reciproc și putem intra într-o relație de încredere cu cei din jur.

Public țintă:

  • Specialiști și consultanți
  • Antreprenori și manageri

Abilități:

  • Comunicare de impact
  • Folosirea inteligentă a expresivității și a emoțiilor
  • Storytelling

Beneficii:

  • Să înțelegi și să-ți folosești autenticitatea, baza de construcție a Brandului Personal
  • Tehnici și practici de succes
  • Să înlocuiești teama de a vorbi în public cu o pregătire conștientă și aplicată pentru toate elementele care compun actul vorbirii în public

Beneficiile companiei:

  • Angajați capabili să-și transmită mesajele exact și cu impact
  • Dezvoltarea și motivarea talentelor
  • Creșterea calității cooperării și colaborării între oameni.

Detalii organizatorice:

  • Durata programului este de două zile, între orele 09.00 și 17.00. Atelierul are o pondere de peste 80% de exerciții practice din Tehnica actorului, muzică, dans și Arte Plastice. Atelierul se adresează cu precădere managerilor sau tuturor celor care conduc, supervizează sau coordonează oameni și echipe.
  • Participanți: maxim 10
  • Preț: 470 Euro per participant (include sala de curs, masa de prânz, coffee-break).

2 zile

Durată curs

10 pers.

Participanți

470 eur

Preț (fără TVA)

0 Luna

Data

parallax background

Vrei sa participi și tu?
Te poți înscrie rapid și usor, online, aici!


INSCRIERE